Често задавани въпроси
За да улесним вашето пазаруване, изготвихме списък с най-често задавани от потребителите въпроси при връщане и замяна на стока от онлайн магазин PROAVTO.BG.
Мога ли да върна или заменя закупен продукт?
При неудовлетворение от закупения продукт можете да го замените или върнете в 14 дневен срок, от получаването му, като единственото условие е покупката да не е повредена или да има странични дефекти. Когато клиент иска да замени стока с друга, по-скъпа от тази, която връща, PROAVTO.BG приспада първоначално заплатената от клиента сума за продукт/и и информира клиента за размера на крайното доплащане. Всички въпроси, свързани със замяната и стойностите на продуктите, могат да бъдат доуточнени чрез имейл :
office@proavto.bg или на телефони: 0 700 90008, 0897/892991.
Какво е необходимо за да направя рекламация?
Рекламации могат да бъдат предявени в случай на: констатирани производствени дефекти на стоката, изпратена грешна стока, различна от поръчаната. Рекламации за повредена по време на транспорта стока, се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случаите на рекламация Продавачът поема за негова сметка стойността на куриерските услуги. Моля преди да изпратите пратка към нас да попълните формата за рекламация, поместена по-долу на страницата., за да уточните начинът на връщане в случай на рекламация. Рекламации се приемат по реда описан в чл.122 и следващите от ЗЗП.
За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?
В случаите, когато онлайн магазин PROAVTO.BG няма вина за възникнала рекламация, разходите по обратната пратка са за сметка на клиента.
По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?
Възстановяването на заплатените суми става единствено с наложен платеж.
На кой адрес да върна стоката?
Закупеният продукт трябва да бъде върнат обратно по същия куриер, който е доставил продукта, до офиса на PROAVTO.BG.